Subject: Järelepärimine
From: Leeles Pärlin | Advokaadibüroo Kõrgesaar & Laasik <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Tue, 13 Aug 2024 11:12:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Justiitsministeeriumile vandeadvokaat Tambet Laasiku
järelepärimise (manuses).

Lugupidamisega

Leeles Pärlin

Jurist/assistent / Lawyer/Assistant

Advokaadibüroo Kõrgesaar ja Laasik OÜ

Rüütli 23, 51006 Tartu, Eesti/Estonia

Üldnumber/switchboard +372 6660077

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.abkl.ee/> abkl.ee

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on konfidentsiaalne. Kui Te ei ole
kirja adressaat, palume sellest koheselt teavitada kirja saatjat ja kiri
koos võimalike manustega kustutada. Täname./ The information contained in
this message is confidential. If you are not the intended recipient,
please instantly inform the sender thereof and delete the message with
possible attachments. Thank you.